HPE ProLiant Gen10 – przegląd portfolio serwerów opartych o procesory Intel – cz. 3

Opcje do serwerów HPE Proliant

Oznaczenia procesorów 

Ciekawostka: serie procesorów Intel 2 gen. niedawno były odświeżane. W specyfikacjach procesorów pojawiło się nowe oznaczenie – urządzenia typu R, czyli odświeżone procesory, które mają lekko podbite częstotliwości. 

Oznaczenia kontrolerów dyskowych

Licencjonowanie typu iLO

Wszystkie przedstawione wyżej serwery HPE Gen10 standardowo wyposażone są w rozwiązanie iLO 5 w licencji Standard. W tej opcji możemy zarządzać serwerami i technologią Silicon Root of Trust oraz bezpiecznie i z dowolnego miejsca na świecie aktualizować, monitorować i konfigurować serwery HPE.

Mamy możliwość również dokupienia licencji iLO Advanced z dodatkowymi funkcjonalnościami, takimi jak dwupoziomowa autentykacja, możliwość dorzucenia rozwiązania ArcSight, zintegrowana konsola zdalna, wirtualny nośnik, automatyczne i w pełni bezpieczne przywracanie oraz wymazywanie danych, przesyłanie danych logowych, funkcję iLO Federation, algorytmy bezpieczeństwa CNSA oraz możliwość zdalnego odzyskiwania funkcjonalności systemu operacyjnego. Dzięki funkcjonalności typu iLO Advanced, mamy też możliwość dodania do środowiska predykcji i analizy chmury obliczeniowej, dzięki czemu może ona jednocześnie analizować wszystkie wewnętrzne telemetrie i parametry. 

Usługa HPE Care Pack, czyli rozszerzenie gwarancji

W przypadku serwerów typu rack i tower mamy trzy poziomy wsparcia w ramach rozszerzenia standardowej gwarancji – Foundation Care, Proactive Care/Proactive Care Advanced oraz Datacenter Car. Dziś skupimy się na tej pierwszej, podstawowej – Foundation Care, przeznaczonej dla pojedynczych serwerów. Jakie opcje mamy w ramach tego pakietu?

  • Reakcja na zgłoszenie kolejnego dnia roboczego. Usługa jest dostępna przez 9 godzin na dobę, od 8:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
  • Wsparcie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu (reakcja w ciągu czterech godzin w przypadku sprzętu i dwie godziny w przypadku oprogramowania).
  • Obsługa przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, z gwarancją przywrócenia sprawności sprzętu w ciągu sześciu godzin od otrzymania zgłoszenia.

Prowadzenie biznesu bez odpowiedniej infrastruktury informatycznej jest w dzisiejszych czasach właściwie niemożliwe. Właśnie dlatego tak istotne jest, by dobrać serwer bezpieczny, dostosowany do potrzeb, wydajny i z solidnym wsparciem technicznym.